Politica de retur
Retur produse
PENTRU SCHIMBUL PRODUSELOR VA RUGAM SA NE CONTACTATI!
Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:
- 1. Citeste termenii si conditiile aflate mai jos in care se pot returna produsele
- 2. Completeaza formularul de retur
- 3.Apoi te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs (la adresa: Darasti Ilfov Str. Unirea Principatelor Nr. 46 ; Nr contact: 0729798617 TUK SHOP).
- 4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu care ai trimis produsele. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu ramburs (sistem de expediere conform caruia destinatarul este obligat, la primire, sa achite expeditorului contravaloarea aferenta) nu vor fi receptionate!
- 5.Daca doresti returnarea baniilor, te rugam sa mentionezi contul iban pe o foaie in retur.
- 6. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate, se vor trimite banii in contul mentionat!
Termeni si conditii
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.
Sfaturi privind intretinerea bijuteriilor:
-manipularea cu grija a bijuteriei;
-evitarea contactului cu lichide sau solutii chimice;
-păstrarea bijuteriilor în locuri adecvate(nu în spatii umede)
-nu pulverizați cosmetice pe bijuterii
-nu dormiți cu ele
-nu inotati cu ele
-nu faceți curățenie cu ele
Va aducem la cunostiinta faptul ca Argintul 925 poate reactiona la anumiti factori externi prin inegrire,patare.
Daca bijuteria este ferita de factorii externi va puteti bucura de ea o perioada indelungata de timp.
Produsele sunt atent verificate înainte de livrare. Conform legii garanția este acordata numai dacă produsul are defecte din fabrica și nu pentru uzura acestora datorita utilizării neadecvate.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie. Avand in vedere prevederile legii 249/2015 actualizata, pentru indeplinirea obiectivelor de la art. 14 produsele se returneaza doar in ambalajul original.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;
Transportul este suportat de noi in cazul in care ati primit alt produs decat cel comandat / produsul este stricat / ati primit alta marime.
Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile lucratoare de la primirea returului!